Post by chanligadohas on Feb 11, 2022 12:01:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator mynter ▞▞▞
▞▞▞ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game 2022 version ▞▞▞
For å være rettferdig trenger den litt ansiktsløftning, men ellers er den ganske bra
Beste spillet noensinne ... jeg kan ikke gå en dag uten det ...
fantastisk app jeg gjorde det med en venn, og det holder oss oppe til 02:00 og prøver å lage for nummer 15 (trenger noen smart til å gjøre dette, for eksempel en ginis)
Elsker denne appen =50% Hater denne appen=0%
Ikke så verst, noen ord er feilstavet.
Jeg er i ferd med å prøve..men på grunn av disse gode kommentarene..jeg ga tre..jeg kommer tilbake for en ny anmeldelse etter at jeg har spilt den.
Bare et forvarsel... De fleste amerikanere vet ikke hvem de europeiske sportsstjernene og kjendisene er. Derfor ville vi ikke vite tallene deres.
Veldig spennende og informativ app. Ingen feil i appen som fungerer som den skal. 👌 Fint 😊💝
Det var veldig lærerikt og jeg liker det
Hva skjer med pengene du tjener i løpet av spillet. Hva kan det brukes til fordi du ikke kan få mye penger og ikke kunne bruke det til din fordel
Emily’s Dreams: Save the Hotel. Jigsaw puzzles Teka-teki pvnc
Det var bra å spille dette, men jeg har 4 stjerner fordi det ikke er ekte 🤑💰.
Flott app. Har fått spørsmål som lar en lete etter historie og mer kunnskap
Dette har vært kjempegøy for oss, hvis bare pengene var ekte! Elsker det skjønt
Beste versjonen jeg har sett ennå! Brukervennlig, raskt og enkelt.
Spillet er så lærerikt, med mange spørsmål å svare på, at jeg lærer mer hver dag.
Det er et bra spill, men jeg vet ikke om jeg kan ta ut penger.
det var bare kjedelig, og jeg budde ikke vet hva mange ting var, og du får faktisk ikke penger
Det er veldig bra tankespill og lærer deg også mange ting.
Jeg elsker spillet, er pengene ekte
Ikke veldig bra aap🤨🤨
Dette spillet kan skjerpe sinnet ditt
Nær det virkelige spillet, mye moro og lærerikt også
Ja, du lurer sikkert på hvorfor jeg ga dette spillet 4 stjerner fordi jeg kan spille spillet offline
Gir dette spillet ekte penger, eller er det bare for moro skyld???
Hvis du liker å se irriterende lange annonser for å bare spille, så er dette spillet for deg! Og NEI du kan ikke hoppe over mange annonser, de vises plutselig uten X å fjerne. Sier også at jeg vant $20, men det er ingen utbetaling, svindel!
Veldig fin utmerket app, men noen spørsmål er for vanskelige og er ikke generelle de stiller spørsmål som hvem er USAs 16 presidentkone hvordan skal noen fra Afrika vite
Hjelper med å holde hjernen min trent, elsker dette spillet.
nå lng meg mag laro nito
Morsomt og ikke for vanskelig. Bra for hjernetrening. Ingen blodige ADS.
Jeg synes virkelig at det burde være ekte penger. Men jeg elsker spillet
Det er så gøy at det får meg til å føle at jeg er på et ekte gameshow. Jeg elsker dette spillet 🎮❤
Veldig vanskelig spill, men det går mer tid i det,🙂🤗🤗🤗🤗🤗
Jeg liker det, men jeg skulle ønske spørsmålene var litt enklere og for flere spillere å spille
Flott spill og morsomt avslappende spill
Dårlige nyheter
Det hjelper å vite mer. jeg liker det
Jeg elsker spillet, det gir deg lyst til å prøve en gang til. Det krever ikke internettforbindelse. Men jeg synes spørsmålet bør stilles basert på ditt land
Utfordrende spill, men med noen få ulemper. Den ene er at det ikke er mulig å deaktivere uønskede varsler, og etter en stund blir de veldig irriterende. Det er andre mindre problemer, men de er håndterbare.
Det er flere feil spørsmål/svar. I AM SAM ble for eksempel regissert av J Nelson, ikke MY NAME IS SAM. To ganger brukte de ordet hvordan i stedet for hvem. Ikke kast bort tiden din.